یه استاد دینی دارم ... نگو و نپرس... این ادم فووووووووووووووووووووووووووووووووق العاده است....

واااااااااااااااااااااااااقعا از خیل مومنین روزگاره ...

انقدررررررررررر خوووووووووبه که حد نداره ... اصن عااااااااالیه...

سعی میکنم هر شبهه یا هر سوال دینی دارم ازش بپرسم ... یه آقای مهربون و فوق العاده...خدا خیرشون بده ... همیشه خیلی مهربونن

ساکن ایران نیستن... ساکن اروپا هستن ... ولی با این وجود هم جوری دین و ایمانشونو حفظ کردن و هم ترویج میدن که آدم میمونه ...

فوووووووووووووووق العاده ان ...

من گاهی وقتا توی مسائل زندگی هم ازشون مشاوره میگیرم...چون بسیار عاقل هستند...

معمولا در جریان خواستگاری های من هستن... اصن در جریان همه چیز هستن :))


مثلا تاکید دارن که همسر باید برائتی باشه و البته که این اعتقاد خودمم هست...

و کلی نکته ی دیگه ...

امشب خیلی واضح بعد از یه سال و ... گفتن : سادات! الآن شما سن تون برای ازدواج کمه ...

چون من خیلی با ایشون در این رابطه صحبت کردم و مشورت گرفتم و دعا خواستم بکنن ...


و من یه لحظه به فکر فرو رفتم ...

حق با ایشونه ...

مگه من چند سالمه که انقدر هولم؟!!!!!!!!!!


بابا حدیثه سادات! چته تو؟!!!

آروم باش دختر...


الان واقعا برات زوده ... 21 سال مگه چقدره؟!!!


تو اول باید بتونی زندگی خودتو هندل کنی و بعد بتونی زندگی یکی دیگه هم به دوش بکشی... الان زوده برات دختر !


بی خیال بابا :)