چه آرزوی حقیری است که منتظر بمانی تا کسی دوستت داشته باشد!! 

چه فرومایه است درخواستی که به این برسد که کسی را که دوست داری ، دوستت داشته باشد...

.

نه اشتباه نکن دختر!

مردها هیچ کدام اهل این حرف ها نیستند...

کدام مردی کسی را برای خودش دوست میدارد؟! نه بخاطر زیبایی اش؟!!

اینهمه تقلا کردن برای چیست؟!

حجاب میکنم تا نشان دهم چنان قدرتمندم که به نگاه ها و حرف های چاپلوسانه ی مردان اعتنایی نکرده و نمیکنم...

چه چیزی از این سخت تر که کسی را دوست داشته باشی اما او را نیابی؟!

من تو را دوست نداشتم... حتی قصدم هم از اول این بود که هرگز دوستت نداشته باشم...

اما شد آنچه باید میشد...

دلم که برایت تنگ میشود به قرآن و آیه هایش رجوع میکنم...

اگر بدانی چقدر از آیت الله سییتانی خواستم برای من و تو دعا کند...

چگونه دوستت نداشته باشم؟! 

برای رسیدن به تو من راه ها در پیش دارم... تا باهم به سمت امام زمان مان برویم...

دلم لرزید... 

میدانم اسمش دوست داشتن است...

بی وفایی که کمتر یادم میکنی...

من این را میفهمم...

من که با تو تا به حال حتی یک کلام هم صحبت نشده ام...

مرد باش و مرد بمان...

این رسوایی بزرگی است که در این وقت شب از آن پرده برمیدارم...

مراقب احساسات صادقانه ام باش