سلااام :)


خب راستش یه چند وقتیه که بیشتر از همیشه دلم میخواد فیلم نامه نویسی بخونم 


چرا من دارم مهندسی میخونم؟!!!


من باید الان فیلمنامه نویسی بخونم ...


وقتی 8 سالم بود فیلمنامه خوانی رو شروع کردم...

اولین فیلمنامه ای که خوندم عروس آتش بود ...توی همون 8 سالگیم!!!


بهترین تفریح من خواندن فیلمنامه ها بود...


الآن دقیقا نمیدونم باید چیکار کنم...


نمیدونم باید از کی مشورت و راهنمایی بخوام...


یه دلم میگه بشین بچه...بشین یه فیلمنامه ی توپ بنویس و ببر از هر یه نسخه اش به دفتر تهیه کننده ها و کارگردانا بده...


یه دلم میگه بچه بشین!!

برو فیلمنامه نویسی بخون و از اون راه وارد شو :)


دو تا راه خوبه...


یکی بهم میگفت که در آینده تو نویسنده ی قابلی میشی...

اون شخص خودش یه نویسنده ی بزرگ بود :)


وقتی خدا یه استعدادی رو توی وجود یکی گذاشته چرا نباید شکوفاش کرد؟!!



اون نویسنده ی بزرگ میگفت نوشتن فیلمنامه خیلی خوبه...چون از این طریق میتونی ایده ها و اعتقاداتت رو به مردم نشون بدی...



آه خدایا بی نهایت ازت میخوام که کمکم کنی یه فیلمنامه نویس بزرگ بشم توی سینما و تلویزیون الهی آمین