سلااام

امیدوارم تنها  خواننده ی وبلاگم -زهرا جان- آزرده خاطر نشده باشه...

بهترین چیز بعد از دیدن سری فیلم سینمایی اَن شِرلی میتونه نوشتن راجع به رویاها باشه :)


در واقع همه رویاهای زیبایی دارن...

برای من ٰ متفاوت بودن چیز خوشایندی هست...

البته که متفاوت بودن به معنای بهتر بودن نیست !

من همیشه دلم میخواست چپ دست باشم و گروه خونی ام اُ منفی باشه و آخر فامیلی ام "ی" نداشته باشه


من در رویاهام توی انگلیس زندگی می کنم

شاید من توی رویاهام همون اِن شِرلی باشم...


من هم عاشق لباس های پفی و قدیمی انگلیسی هستم...

حتی مدل و الگوهای لباس های قدیمی دهه ی 1900 رو پیدا کردم و قصد دارم اگه خدا بخواد بدوزمش و داشته باشمشون :)


لباس های شیک برای خانوم های شیک :)


با کلاه های خیلی خاص...

با شینیون های کلاسیک :)


همه ی اینا منو توی رویا میبرن رویاهایی با دستکش های سفید و کیف های دستی کوچیک :)


شاید بتونم رویای دیگری داشته باشم...


رویایی توی جاده چالوس / شب/کشیدن شیشه ی ماشین به پایین و خوردن باد خنک به صورت ات که لذت رو به وجودت هدیه میکنه...


چنگ زدن باد توی موهات اگه هیچ مردی توی دنیا وجود نداشت :)


بستن چشم هات و غرق شدن توی رویاهات

.

.

.


  I'm a girl with magical dreams :)   


yes !! It's the fact of strong girl :)