خیلی جالبه...

یه چیزی ذهنمو درگیر کرده...

آقا ما میگیم فلانی بده...فلانی بده...این بده...اون بده...

پس کی خوبه؟!!!!

چرا هر کسی برخلاف نظام جمهوری اسلامی حرف میزنه یا اصلا میگه قبولش ندارم، یه سری تهمت ها بهش زده میشه که در حالت عادی به کس دیگری زده نمیشه؟!!!

اینا جای تامّل داره...

همه یه دفعه باهم بدن؟!


اصلا یه چیزایی راجع به منتقدین نظام میشنوم که مخم سوت میکشه!!!!!!!!!!!
اولا منم میخندیدم...الآن افسوس میخورم...

شما مگه مسلمان نیستید؟
چرا انقدر تهمت میزنید و از چیزایی حرف میزنید که نمیدونید؟!!!!!!

از خدایی که بالای سر مائه بترسید...
هر حرفی رو که بقیه گفتن قبول نکنید...
خودتون برید دنبالش...

هرکی آقا، هرکی اومد یه جمله فقط یه جمله گفت و نظام رو نقد کرد ، یه چیزای عجیب غریبی گفتن راجع بهش...
کم ندیدم...
اصلا هم کم ندیدم...
معلم خودم توی مدرسه...
نمونه ی بارزش بود...

اسلام اینو نگفته...
خدا به حضرت پیامبر (ص) میفرماید : با اونا به شیوه ی نیکو بحث کن...با حکمت...
اما توی ایران با تهمت بحث میکنن...با جدلی شیطان پسندانه...
من خودم آماج تیرهای متعصبین این جماعت بودم...

خجالت بکشید...

من نه سن زیادی دارم و نه تجربه ی زیادی...
اما میدونم اینا طبیعی نیست...

میدونم یکی داره اینارو کنترل میکنه...
قطعا همین طوره...اصلا اگه نباشه آدم باید شک کنه...


حضرت پیامبر (ص) میفرمایند:
من در میان دو جاهلیت برانگیخته شدم که دومی از اولی مخرب تر است...


داره حق وارونه میشه...

یکم بترسیم...

واااااااااااااای اگه پرده ها بره کنار...واااااااااااااای...