باز روز از نو ، روزی از نو...

از دیشب تا حالا حرف معلم آمادگی دفاعی ام تو گوشمه که میگفت:

«یه زن،اگه عواطف و احساساتشو از دست بده ، از یه حیوان وحشی و درنده ، پست تر میشه»

واقعا چه اتفاقی می افته که یه زن عواطفشو از دست میده؟!

اگر موفق به دیدن سریال *شب دهم* شده باشید ،با شخصیت «تاج الملوک» آشنایید.

تاج الملوک عاشق مردی شده و بعد از ازدواج به فرنگستان مهاجرت میکنن.

در فرنگ ، شوهر تاج الملوک ، عاشق زتی فرانسوی شده و به تاج الملوک خیانت میکنه.

تاج الملوک هم به ایران برمیگرده و متوجه میشه که برادرش رو قزاق ها کشته ان.

تصمیم میگیره از قاتلین برادرش انتقام بگیره و از این جهته که تاج الملوک یکی از همون زن هایی است که عواطفشو از دست داده و از کشتن مخفیانه قاتلین برادرش در خانه ی خودش به دور از چشم پلیس ابایی نداره،به عبارت دیگه،قسی القلب شده!


& این روزها غمی در دلم لانه کرده که نمیدونم از کجا نشات گرفته!

غم عجیبیه...عجیب و غریب...


_____________________________________________________


پ.ن1: اگر خواستید مگس ها یا پشه های خونه تونو تار و مار کنید ، مبادا حشره کش تارو مار بخریدا! از ما گفتن بود...

حتما حتما از سوسک کش تارومار استفاده کنید!

پ.ن2 : تاریخ ادبیات حفظ کردن ، یکی از سخت ترین کارای دنیاست...

حافظ قرن چنده؟!

از هرکی پرسیدم با شک جواب داد...

از این رو بنده کاری جالب انجام دادم که تا ابد یادم نره کی مال چه قرنیه...

به تصویر زیر نگاه کنید لطفا...


بچه ها خیلی خوشحال شدن وقتی این راهو بهشون گفتم...خیلی هاشون مشکل منو داشتن...

وقتی اینو بهشون گفتم کاملا ذوق زده شدن...

این راهو وقتی پیدا کردم که داشتم تازه شروع به لیست کردن شاعرا میکردم تا حفظشون کنم...:)


یاحق...