از هرکی پرسیدم خونه ی مولام کجاست؟

یه جوابی بهم داد شرمنده شدم...

گفت:تو میگی من غلام مهدی ام...اونوقت آدرس خونه ی اربابتو نداری؟!

حرف دلم اینه:

نوکر رخ ارباب نبیند سخت است

لب تشنه اگر آب نبیند سخت است

شب گر رخ مهتاب نبیند سخت است...

خدایا تو را به حق چادر خاکی مادرمان زهرا علیها السلام،امام رمان را هرچه زودتر برسان...

خدایا!اگر تو رحم نکنی،چه کسی رحم کنه؟

اگر تو این انتظار رو بر نداری،کی برداره؟

اگر ما به تو امید نداشته باشیم،به کی امید داشته باشیم؟

ببین...ببین جمعه است="(

امروز روزیه که توقع میره حضرت الآن ظهور کنن...رحم کن بر بیچارگی ما...

برای ما بیارتش...

="(

ای خدای من کجاست حسن؟کجاست حسین؟="(

کجاست بقیة الله فی ارضک؟

رحمی به این گدا کن...

خدایا همانا دلم میخواد الان بمیرم اما یک روز دیگه از این مرگ رو زندگی نکنم تا بیاد اونی که باید بیاد...

الهم احی به عبادک="(

اما چه کنم که فقط به امیدش زنده ام="(

خدایا...ببین حال ما رو...

ببین دیگه طاقتی نمونده...ببین که شب ها سر بر بالین میذاریم بی آنکه درک کرده باشیم لحظه ای امام زمانمون رو...

خداوندا...این حق ماست؟="(

تو خود حقی...

اما این حق ما نیست...

ما که بی صاحب نیستیم اما نشده یکبار صاحبمونو ببینیم و بشناسیمش...

="(

خدایا تویی که بر جای حق نشستی...

در این روز عزیز و در این ساعت شریفه ازت ظهور حجتت را خواستاریم...

نه نیار..="(

باشه؟="(

اللهم عجل لولیک الفرج...الهی آمین