اول سلام=)

دوم اینکه :
تصمیم گرفتم از امشب کار نوشتن وب رو از سر بگیرم...
خیلی با خودم کلنجار رفتم و خیلی فکر کردم و خیلی جوانب رو سنجیدم تا به این نتیجه رسیدم که بیام و بنویسم...
اما کوتاه...مدیریت شده...
اتفاقاتی امروز افتاد که مجاب شدم حتما وبو ادامه بدم وَاِلّا خیلی فشار و حجم فکری زیادی روم بود تا این وبو کلا حذف کنم از بلاگ و برم به همون کلبه ی حقیرانه ی "بلاگفا"!
با خودم گفتم که شاید رفتن به بلاگفا خاطراتی رو برام تداعی کنه و منو به یاد پاییز سال قبل بندازه...
اما خب گفتم مومن زرنگه...بهترینو انتخاب میکنه و سیستم بلاگ خیلی بهتر از بلاگفاست...
و اینکه توی همین بلاگ کلی دوست خوب دارم که دوست ندارم تنهاشون بذارم و برم...
اما اینکه یه توضیحات کوچولو درباره ی دوباره سیستم بندی شده ی مطالب بدم و اون اینه که:
یه قسمت به منو ی بلاگ اضافه میکنم اون بالا که عنوانش اینه:شرح روزانه...
یه عادتی که دارم اینه که اتفاقات روزمره مو دوست دارم بنویسم و برای اینکه با مطالب وب قاطی نشه اون قسمتو میذارم برای همین کار...
پست های من این سری و در نیو ورژن خیلی کوتاه میشن...انشاالله کوتاه و مختصر...
در واقع دارم از 0 شروع میکنم...
اما شروعی که میدونم تهش به موفقیت بزرگی انشاالله میرسم...
من از خودم دانشی ندارم...
خود امام زمانم که الان میدونن دارم اینا رو مینویسم میفرمایند که:دانش،دانِشِ ماست...
پس من از خودم علمی ندارم...اگر به حرفی حقی رسیدم که هیچ درزی نداشت و حالا یه سری حرفایی بود که دلنشین بود توی همین پستام بدونین که همه اش از جانبِ امانِ زمانه...نه "نورالهدی"!
دیگه عرضی ندارم...همه تونو دوست دارم و تک تک تون برام عزیز هستید...
امیدوارم زیر سایه ی امام زمانم و با عنایت خدای بزرگم این وبو خوب شروع کنم...=)
بگید آمین...=)
اللهم عجل لولیک الفرج...الهی امین...
بسم الله...

و اینک روزشمارِ "عیدِ غدیر"

 "سلام ای غروب غریبانه دل
سلام ای طلوع سحرگاه رفتن
سلام ای غم لحظه‌های جدایی
خداحافظ ای شعر شب‌های روشن"