اصلا حساب نیست😑

چرا من الان باید برم دانشگاههه؟!!!!😢

اصلا ولش کن ...

وااااقعا حس میکنم شخصیت منفوری توی دانشگاه دارم... هرچند که تاحالا چیزی از اثبات این حس ندیدم ولی نمیدونم چرا این حسو دارم ...

اصن نمیدونم من کیم ...اینجا کجاست؟ و...

چرا انقدر غرق در خیالاتمم؟!!!!!

بابا خسته شدم که😅

شبا زود بخواب ، روزا دیر بیدار شو... تو راه یه هندزفری بچپون توی گوشات و صدا رو تقریبا تا ته زیاد کن... آهنگش غم انگیزه ... بعد فکر کن... روزی تقریبا ده کیلومتر پیاده روی کن ...

بعد انقدر لاغر بشو که دیگه لباسات اندازت نشن😐

تازه غذا هم نخور... به زور... روزی تقریبا یه وعده به زور که غذا بخوری همینه دیگه ...

اصن فکرم مشغوله...دارم نابود میشم... قشنگ حس میکنم 😅😂

عجبا ... چرا آخه؟!!!!!

حالا مهم نیست... نه...برای بقیه مهم نیست... نابود شد ، شد... به ما چه؟!!!!

آره واقعا...به بقیه چه؟!!

ای بابا ...

😔

نمیدونم باید چی بگم ...