Hadiseh Miri:

از اونجا که خدا برای انسان دو نوع پیامبر ارسال کرده که یکی از اون دو نوع عقل و منطق انسان که حجت درونی انسان است دلم میخواد به ادله ی من گوش بدید و سپس تصمیم بگیرید:

آقای خامنه ای به جهت ایجاد حفظ وحدن میان شیعه و سنی این حکم رو دادن.

حال آنکه من دلایلی دارم که قابل تامل است:

امام صادق (ع)بعد از هر نماز واجب لعن می کرد چهار مرد ملعون و چهار زن ملعون را

اما مردان عبارتند از:ابابکر؛ عمر؛ عثمان؛ معاویه

و زنان عبارت بودند از:عائشه؛ حفصه؛ هند و ام الحکم خواهر معاویه

الکافی ج3 ص342

امام صادق (ع):

دروغ میگوید کسی که گمان می کند دوستدار ماست اما از دشمنان ما برائت نمی جوید

بحارالانوار ج27ص 57


حال سوال من از شما اینست:

ما در مساجد خود بعد از هر نماز یومیه ی خود چه کسانی را لعن می کنیم؟!

آمریکا-اسرائیل-آل سعود

و دستور لعن رو ائمه علیهم السلام به صورت واضح و علنی به ما فرمودند مگر درحالت تقیه که برای حفظ جان شیعه واجب است.


2.متاسفانه ما فکر میکنیم که دلیل کشته شدن شیعیان لعن علنی شیعیان بر بزرگان اهل سنت است که بزرگان و ائمه ی ما علیهم السلام را کشته اند حال آنکه اگر ما کمی تحقیق کنیم متوجه می شویم که داعش رو اسرائیل بوجود آورده و دلیل اصلی که اسرائیل صهیونیست از ایران و ایرانیان متنفر است همین مرگ بر اسرائیل علنی است که ما در مراسم های خود میگوییم و در روز قدس پرچم آنان و آبلیسک شان را آتش می زنیم و مسخره شان میکنیم...

آنها به کودکان و سربازان صهیونیستی  خود این فیلم هارا نشان می دهند و از کودکی کودکانشان را بر دشمنی و کشتن ما آماده می کنند...

پس ما چه عمر ابوبکر و عثمان و معاویه لعنت الله علیهم را لعن کنیم و چه نکنیم کشته میشویم...

چون مشکل از جای دیگر است...

3.خداوند در قرآن سوره فاطر آیات 19 تا22 که کتاب قانون بشریت است می فرماید :

و ما یستوی الاعمی و البصیر و لا الضلمات و لا النور و لا الضل و لا الحرور و ما یستوی الاحیاء و لا الاموات ان الله یسمع من یشاء و ما انت بمسمع من فی القبور. (فاطر/ 19 - 22)

هرگز نابینا و بینا، تاریکی و روشنی، سایه و گرمای سوزنده خورشید یکسان نیستند، چنانکه زندگان و مردگان یکسان نمی باشند. خدا هر که را بخواهد می شنواند - هدایت می کند - و هرگز تو نمی توانی آنان را که در قبرها هستند هدایت کنی.


پس چگونه ما می خواهیم نور و تاریکی را کنار هم گرد هم آوریم؟!!!!

نور و تاریکی هرگز کنار هم جمع نشوند...

وحدت میان شیعه و سنی هرگز میسر نشود...

اگر وحدت درست بود پس ما که خود را شیعه می نامیم باید مطاع ما یعنی امیرالمومنین علیه السلام و افضل الصلوه نیز وحدت میکردند حال آنکه امیرالمومنین علیه السلام و افضل الصلوه در خصوص بیست و پنج سال سکوت خود در برابر خلفای ظالم فرمودند:

اما چرا امیرالمومنین (ع) برای گرفتن حق خود قیام نکردند؟

ابن ابی الحدید معتزلی شارح نهج البلاغه در جلد 10 شرح خود همین سوال را طرح می کند ، که آیا علی (ع) در طلب حق خود در خلافت کوتاهی کرد یا نه؟با اینکه او شجاع ترین مردم بود چرا قیام نکرد؟

خود امیرالمومنین (ع) در خطبه های متعددی که در نهج البلاغه آمده بیان کرده اند که نداشتن نیروی کافی دلیل قیام نکردنش بود.

در خطبه سوم صراحت دارد: من دنبال این بودم که با دست خالی برای گرفتن حقم قیام کنم ، یا اینکه در برابر این محیط خفقان زا و تاریکی که بوجود آورده اند صبر کنم . دیدم که صبر کردن از قیام با دست خالی بهتر است .

پس صبر کردم ، در حالیکه استخوان در گلو و خار در چشم داشتم.فصبرت و فی العین قذی و فی الحلق شجی.

پس هدف حضرت ایجاد وحدت میان شیعه و سنی هرگز نبوده...


و اینکه هم اکنون عده ی زیادی از کسانی که به وحدت میان شیعه و سنی معتقد هستند برای اثبات عقیده ی خود رجوع به آیه ی 94 سوره ی طه آیه ی94 می کنن

قَالَ یَا ابْنَ أُمَّ لَا تَأْخُذْ بِلِحْیَتِی وَلَا بِرَأْسِی إِنِّی خَشِیتُ أَنْ تَقُولَ فَرَّقْتَ بَیْنَ بَنِی إِسْرَائِیلَ وَلَمْ تَرْقُبْ قَوْلِی ﴿۹۴﴾

گفت اى پسر مادرم نه ریش مرا بگیر و نه [موى] سرم را من ترسیدم بگویى میان بنى‏ اسرائیل تفرقه انداختى و سخنم را مراعات نکردى (۹۴)

Hadiseh Miri:

اما امام صادق علیه السلام که ظاهر و باطن آیات قرآن را می دانند در خصوص این آیه می فرمایند:

شخصی نزد امام صادق علیه السلام آمد و پرسید چرا با اینکه حضرت هارون علیه السلام گناهی نداشتند و در گوساله پرستی بنی اسرائیل شریک نبودند حضرت موسی علیه السلام دعوایشان کردند و با ایشان برخورد نمودند؟!

حضرت علیه السلام در جواب فرمودند:

برای آنکه او مفارقت قوم نکرد و ملحق به موسی علیه السلام نشد ولی اگر از آنها جدا شده بود عذاب نازل می شد

مقصود شاید این است که آنها مستحق عذاب بودند و نباید مورد ترحم قرار می گرفتند و حضرت هارون علیه السلام چون مترحم بودند حضرت موسی علیه السلام با ایشان برخورد نمودند...

یعنی طبق این آیه باااااید وصی حضرت موسی علیه السلام از قوم بدکاره مفارقت و جدایی می نمود و نه اینکه با ایشان بماند... البته آنهم به علت ترحم با ایشان ماندند نه به خاططر حفظ وحدت...به خاطر اینکه عذاب بر آنان وارد نشود...

کتاب علل الشرایع /ابن بابویه/جلد 1/صفحه 68


و اینکه خدا در سوره آل عمران آیه ی 103 می فرماید:

و اعتصموا بحبل الله جمیعا و لاتفرقوا

همگی به ریسمان الهی چنگ بزنید و پراکنده نشوید.

در تفسیر روایی و شیعی قمی آمده:

مراد از کلمه حبل (ریسمان)در این آیه توحید و ولایت ائمه علیهم السلام است و عیاشی از امام باقر علیه السلام نقل نموده که آل محمد صلی الله علیه و آله وسلم آنها ریسمان محکم الهی هستند که خداوند در قرآن فرموده اعتصام بجویید به آن و حضرت امام کاظم علیه السلام فرموده اند : ماییم آن حبل


پس نتیجه میگیریم که دستور خدا در قرآن به اینکه تفرقه ایجاد نکنیم بین شیعه و سنی نیست!!

بلکه میان شیعه و شیعه است و مراد از حبل در دیگر روایات علی بن ابی طالب علیه السلام است...


اتفاقا کسانی که به وحدت میان شیعه و سنی معتقدند این آیه را نقض میکنند و بر حرف و دستور الهی پا می گذارند...

بلکه مراد از وحدت فقط باید یک چیز باشد و آن علی بن ابی طالب است...

....

علی ای حال بنده معتقدم تا وقتی عده ای هستن که با پول صهیونیست رو آمده اند برای حفظ تقیه و نه برای حفظ وحدت!!! باید کمی از ابراز عقاید خود در جامعه و به صورت علنی بکاهیم...

از حضرت علی علیه السلام چنین روایت شده است:

«وَآمُرُکَ اَنْ تَسْتَعْمِلَ التَّقِیَّةَ فِی دِینِکَ، وَاِیّاکَ ثُمَّ اِیّاکَ اَنْ تَتَعَرَّضَ لِلْهَلاکِ وَاَنْ تَتْرُکَ التَّقِیَّةَ الَّتِی اَمَرْتُکَ بِها فَاِنَّکَ شائِطٌ بِدَمِکَ وَدِماءِ اِخْوانِکَ، مُعَرِّضٌ لِنِعَمِکَ وَلِنِعَمِهِمْ لِلزَّوالِ مُذِلُّهُمْ فِی اَیْدِی اَعْداءِ دِینِ اللّهِ وَقَدْ اَمَرَکَ اللّهُ تَعالی بِاِعْزازِهِمْ؛ 


به تو امر می کنم که تقیّه را در دینت به کار ببری. مبادا، مبادا خود را در معرض هلاک شدن قراردهی، و مبادا تقیه ای که به تو دستور می دهم، ترک کنی. در این صورت، خون خود و برادرانت را در مسیر ریخته شدن و نعمتهای خود و برادرانت را در معرض نابودی قرار داده ای و آنان را در دست دشمنان دین خدا، خوار و ذلیل کرده ای؛ در حالی که خداوند، عزیز داشتن آنها را به تو امر کرده است.»


به عنوان نتیجه میگوییم:

چیزی به نام وحدت میان شیعه و سنی وجود نداشته و ندارد

وحدت فقط مختص میان شیعه و شیعه است 

کسانی که معتقد به وحدت میان شیعه و سنی هستند ، وحدت میان شیعه و شیعه را که حکم خداوند است ، نقض می کنند

تقیه در دین الزامی است

تقیه را با وحدت اشتباه نگیریم


ببخشید اگر طولانی شد...ان شاالله موثر واقع افتد

التماس دعا


.

پ.ن: نویسنده این مقاله خودمم و هر نقدی هست به خودم وارد بشه...من با سند حرف زدم...

حق ندارن به امیرالمومنین علیه السلام و افضل الصلوة تهمت بزنن که به خاطر حفظ وحدت سکوت کردن...

علی مع الحق والحق مع علی یاعلی مدد