بعد از دیدن سریال کره ای عاشقان ماه مدام دارم با خودم فکر میکنم که چرا انقدر دخترا ساده ان؟!
چرا همیشه بیشترین ضربه رو میبینن؟!

کاش دخترا انقدر ساده نبودن...
حتی وقتی احساسات یک پسر دروغ باشه خودشونو گول میزنن ... میدونن دروغه ولی بعد فکر میکنن نه شاید ما اشتباه میکنیم...

من از اینجور احساسات متنفرم...

من جدای از دوست داشتن حجاب مجبورم حجاب کنم تا هیچ وقت در دام چنین احساساتی نیفتم...

دلم نمیخواد احساسات کسی نسبت به من در عشق در یک نگاه خلاصه شه...
چون همه به خوبی میدونن که عشق در یک نگاه اصلا وجود نداره...

اسمش عشق نیست...
این واژه ی مقدس رو آقایون برای رسیدن به اهداف شیطانی خودشون استفاده میکنن...

دلم میسوزه...
وقتی در تمام فیلم ها و سریالا و حتی داستان ها و واقعیت میبینم و میخونم که زن ها فقط یه ابزارن برای مردها...
دقیقا برای همون مردها که ادعای عاشق بودن میکنن...

ترجیح میدم هیچ وقت کسی عاشقم نشه اینجوری هرچند که نخواهد شد...

از خیلی سال پیش اعتقادم بر این بود که عشق بعد از ازدواج بوجود میاد...و حق با منه...

از شاهزاده سوار بر اسب بدم میاد...

از اینکه بشینم و منتظر چنین شخصیتی باشم بدم میاد...
همه اش دروغه...

بازنده ی تمام این داستانا همیشه دختر داستانه...

نفرین بر این دنیای شوم...

کاش دخترامون قدر خودشونو میدونستن...

حجاب میکنم تا در امان بمونم از دست این جماعت نابینا...

حجاب میکنم تا روزی که فقط عشق زندگی ام رو به یک نفر تقدیم کنم...

مغرور باش مرد آینده ی من!
من نیز همراه با تو مغرور میمانم...

رِجَالٌ لَّا تُلْهِیهِمْ تِجَارَةٌ وَلَا بَیْعٌ عَن ذِکْرِ اللَّهِ وَإِقَامِ الصَّلَاةِ وَإِیتَاءِ الزَّکَاةِ ۙ یَخَافُونَ یَوْمًا تَتَقَلَّبُ فِیهِ الْقُلُوبُ وَالْأَبْصَارُ

دیگر چگونه به فکرت نباشم؟!

به تو و پاکی ات ایمان دارم...
پاک باش و پاک بمان...

و در این راه به من کمک کن...