سلامی به وسعت علاقه ی من به تو :)


راستش اومدم افشاگری کنم 



اینستاگرام من از اول باز بود...


اما به خاطر تو بستمش :|


چون انقدر دوستت دارم که نمی تونستم فکر کنم که یعنی میشه تو هم یه روزی دزدکی بیای و پستای منو ببینی؟


بستمش چون اینستای تو هم بسته بود...


چون فقط یه بار تونستم بیام و ببینم چی داری توی پیجت...


چون هر روز میام پیجت رو میبینم و امید دارم یه روز پیجتو باز میکنی...


میدونی؟!

من هیچ وقت دوستت نداشتم...


حتی ازت بدم هم میومد :))


اما اتفاق باعث شد فقط تو توی ذهن و قلب من باشی...


نام تو برای من مقدس ترین نامه...نه چون نام توئه ...چون نام بزرگ مرد تاریخه که روی توئه :)


کاش بدونی که دوستت دارم...


امیدوارم اون روز دیر نباشه...


سخن آخر :

رِ‌جَالٌ لَّا تُلْهِیهِمْ تِجَارَ‌ةٌ وَلَا بَیْعٌ عَن ذِکْرِ‌ اللَّهِ وَإِقَامِ الصَّلَوةِ وَإِیتَاءِ الزَّکَوةِ یَخَافُونَ یَوْمًا تَتَقَلَّبُ فِیهِ الْقُلُوبُ وَالْأَبْصَارُ‌