سلــــــــــــــــــــــام به دوستان خوبِ خودم

راستش رو بخواید دلم برای همه تون تنگ شده بود...وبلاگ همه تون می اومدم حتی شماهایی که یک سالی میشه وبتونو آپ نکردید!!
و حتی شماهایی که با وجود اینکه وبمو بستم ، بازم بهم سر میزدید و با در بسته مواجه می شدید.

امسال کنکوری شدم و ممکنه که دیر به دیر اپ کنم اما دیگه نمیذارم وبم بسته شه!

اگر از حال ما بپرسید ، باید گفت که ملالی نیست جز دوری شما...

انقدر سال کنکور ، سال جالبیه که شاید دلم نخواد تموم شه...البته این تازه اولشه...

عید به این بزرگی رو بهتون تبریک میگم...

الآن داره اذان میگه و ما تازه وارد این شب بزرگ و عزیز شدیم...
امیدوارم همه مون باهم به زیارت امام رئوف بریم به زودی زود...
از خدای بزرگ موفقیت روزافزون شما رو خواستارم و امیدوارم همه تون تک به تک به هدف والای خودتون برسید...

دوست دار شما مدیر وبلاگ"یکی اون بیرون به فکرته!باور کن!!"