بسم ربِّ الزّهرا


.پدر؟

.بله؟

.اون ستاره ، توی زمین ، چقدر قشنگ و نورانیه!

.آره.خیلی زیبا و پرنوره.

.پدر!یه سوال بپرسم؟

.بله.میتونی ده تا سوال بپرسی.

.یعنی توی زمین هم مثل اینجا موجوداتِ خوبی زندگی می کنن؟

.پسرم! اینجا آسمونه.به زمین نگاه کن.ببین که چه ستاره ی پرنور و زیبایی داره سوسو میزنه.دوست داری اون ستاره ی زیبا رو بهتر بشناسی؟

.بــــــــــله پدر.من آماده ی شنیدن حرفاتونم.

.بسیار خب.من از یکی از فرشته های دیگه که یه سفر به زمین داشته شنیدم که میگفت:

-     من به منزل پیامبر بزرگ خدا ، حضرت محمّد صلّی الله علیه و آله و سلّم، رفتم.

در آنجا بین مردمی که برای فراگیری علم نزد آن حضرت  حضور داشتند ، نشستم.

به ناگاه شخصی از حضرت فاطمه سلام الله علیها ،دختر زیبارو و با ایمان آن حضرت،پرسید:

ای پیامبر!شنیده ام که همسرت عایشه ، میگفت:ما شب ها با نور صورت فاطمه سلام الله علیها دوزندگی میکنیم.این چگونه است؟!

پیامبر لبخندی زدند و پاسخ دادند:

«براى اینکه هر گاه فاطمه در محراب عبادت مى‏ایستد و به عبادت مشغول مى‏شود ، نور او براى اهل آسمان مى‏درخشد همان طور که ستارگان براى اهل زمین مى‏درخشند.»

 

.وااااااااای پدر=) یعنی این ستاره ی زیبا و نورانی و تک ستاره ی زیبای آفرینش ، دختر پیامبر خدا هستن؟

یعنی من هرشب از دیدن نور ایشون لذت می بردم؟

باور کردنی نیست.من همیشه فکر می کردم که بهترینِ تسبیح کنندگان خدا ، ما فرشته ها هستیم.اما...

چه زیباست که خدا تسبیح کننده ی زیبایی چون حضرت زهرا سلام الله علیها داره.

.بله پسرم.خدا شایسته ی بهترین ستایش هاست...

.پدر! من یه تصمیمی گرفتم.

.چه تصمیمی پسرم؟

.من میخوام انقدر فرشته ی خوب و رتبه بالایی بشم که یه روزی برم پیش ستاره ام و بهش بگم که من همیشه می دیدمش و دوستش داشتم.

.چه تصمیم خوبی.حضرت زهرا سلام الله علیها ، محدثه هستن.

.محدثه؟یعنی چی؟

.یعنی کسی که فرشته ها به نزدشون میرن و باهاشون صحبت میکنن.هروقت رفتی پیششون ، بهشون بگو:پدرم ، رَدائیل، سلامی گرانقدر به شما بانوی دو عالم می رساند.

.چشم...این کمترین کاریه که میتونم در مقابل شناختی که بهم دادید بکنم پدر مهربونم=)