و اگر بدانی که این شب ها سخت ترینِ شب هاست...

جانم به لبم رسید و پیمانه پر شد و شما آن را بازگردانیدید...

اگر پرسی گویم:

حال همه خوب است؛اما تو باور نکن!




+از تمام دوستان ملتمسانه درخواست دعا دارم در حق اینجانب...

من رو از دعای خیر خودتون محروم نکنید و دعای خیرتونو بدرقه راهم کنید...


+یا الله یا رحمن یا رحیم یا مقلّب القلوب ثبّت قلبی علی دینک...


باشه...مردها ایستاده میمیرند...


+دیدی کودکان "نوپا" رو؟!

میخوان راه برن،"باباشون" دوتا دستاشونو میگیرن و تاتی تاتی راه رفتن کامل رو بهشون یاد میدن...

حالا شیطون هم بخواد بیاد آدمی رو که ایمانش نوپاست رو هول بده،نمیتونه...چون دستای این انسان "نوپا" تو دستای پدرشه...تو دستای "صاحبش"...

آهــــــــــــــــای شیطان!آره با توام!

مگه ما بی صاحبیم؟!

کَلـــّـــا!

برو تورت رو برای یکی دیگه پهن کن...

اینجا بی صاحب نیست...

این دل صاحب داره...

صاحبش،سیِد کونِین هست...

شهر بی سیّد کونِین مگر دَر دارد؟!


+اعوذ بالله القوی من الشیطان الغوی و اعوذ بمحمّدٍ الرّضی من شرّ ما قدّر و قضی و اعوذ بإله النّاس من شرّ الجنّة و النّاس اجمعین...


همانا امام زمانم ، صاحبم عجل الله تعالی فرجه الشریف میفرمایند: پناه میبرم به خدا از نابینایی بعد از بینایی،از گمراهی بعد از راهیابی،از اعمال ناشایست و از فرو افتادن در فتنه ها...همانا خداوند عزّ و جل میفرماید:آیا مردم گمان میکنند که همین که بگویند ما ایمان آوردیم رها می شوند و آزمایش نمیشوند؟



صاحب الامر عجل الله تعالی فرجه الشریف می فرمایند:ای گروه مردم شما را چه شده که در شک و تردید سرگردانید؟آیا سخن خدا را نشنیده اید که میفرماید:

ای کسانی که ایمان آورده اید از خدا و رسولش و نیز از ولی امر خود اطاعت کنید


+یه بنده خدایی بهم گفت:از باور میشه به اطاعت رسید،اما از اطاعت هم میشه به باور رسید!!!

مصداق علنی اش،زهیر بن قین بجلی