دوم ریاضی پاشید=(

دوستم میگفت که مامانش گفته مدرسه و ایضا کلاس دوم ریاضی رو چشم کردن=(

سال تحصیلی بدی رو شروع میکنیم=(

با نبودن دوستامون...

حرفای عاطفه داغونم کرد:

حالم افتضاحه دیگه واقعا همه چی تموم شد
کلاسمون نابود شد
چه قدر واسه امسال برنامه داشتیم
چه قدر میخواستیم خوش باشیم
سلی سوالامو از کی بپرسم تو بری؟
ریحوون و که دیگه نگو ریحانه تو بری دیگه سر به سر کی بزارم؟
گلسا هم که از همه زود تر رفت چه قدر باهم نمره بد گرفتیم من و گلسا و طاهره چه قد باهم همدردی میکردیم چه قد تقلب میکردیم
همه اش تموم شد دوم ریاضی های گل از هم پاشیدن اون کلاسی که همه ازش خوششون میوند اون کلاسی که اتحادش زبون زد بود اون کلاسی که بزرگی میگفت دعا میکنم دوستیاتون همیشه انقدر خوب بمونه اون کلاسی که ابراهیمی میگفت بهترین کلاس مدرسه است اون کلاسی که قاسمی میگفت تو پیش میترکونن.......
حالا خودشون دارن میترکن
الان که اینا رو مینویسم خودم هنوز باورم نشده اما واقعیت اینه که تموم شد و هیچی ازش نموند جز یه دنیا خاطره خاطراتی که من هر چی میگردم یه دونشم بد نیستن ....
1 سال تموم باهم خندیدیم و گریه کردیم تا جایی که من یادمه 1 بارم تو کلاسمون دعوا نشد همه همو دوست داشتیم برا هم شبکه میزدیم میخواستیم پیشرفت کنیم
حالا بجایی رسیدیم که کنار هم موندمون شاید مساوی باشه با خراب شدن درسمون
خیلی سخته انتخاب واقعا سخته نه دل رفتن دارم نه.....
بچه ها الان فقط یه معجزه میتونه همه چیو عوض کنه ...
که اونم بعیده
همتونو دوست دارم