عَزیزٌ عَلَیَّ اَنْ اَرَی الْخَلْقَ وَلا تُری

ز هـر کسی که گرفتـم  سراغ خانــه تو ؟
ز مــن گرفت نشـــان از تو و نشــانه تو !

 

نــــوکر رخ ارباب نبیند سخـــــت است !
شب گر رخ مهــتاب نبیند سخت است !
لــــب تشنه اگر آب نبیند سخت است !

 

ای منجی و مقتدای عالم کجایی ؟
کـــــی پرده زچــهره می گشایی ؟

 

مـــا منتظر ظـــــهور هســــــــتیم !
 
دلـــــخسته و منتـــظر نشستیم .

 

ای شـــــاه نظر به ســـــوی ما کن
ایـــــن درد فــــــــراق خــــود دوا کن

 

یک جـــــرعه ز دیدنت بنــــــــوشان
ایـــــــن درد فــــــراق خــود بپوشان .

 

هــــر جمعه غــــروب دل خراب است
چـــــون تشــــنه در انتظار آب است

 

ایـــــن شـــــام غمت بیـــا سحر کن
کــــــام همه شیعیان شــــــــکر کن

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

سلام.این نوای بسیــــــــــــــــــــــــــــــار بسیــــــــــــــــــــــار زیبا کاریه از "آقای حسن خلج"

من کلی با این نوا نوستالژی دارم...

اما اصل نوا مهمه...

انقدر زیباست که بهتون قول میدم با یک بار گوش دادن،بازم دلتون میخواد دوباره گوش بدیدش...

من اینو برای اولین بار در حلب گوش دادم...اون موقع هیچی از این نوا نمیفهمیدم ...اما الآن که دارم فکر میکنم میبینم این نوا یکی از زیباترین کارهای شیعه است...

بهتون 100% پیشنهاد می متن که حتما دانلود کنیدش و گوش دل بهش بسپارید...روحتون به پرواز در میاد...

منبع دانلود این فایل سایت:http://sayberi174.persianblog.ir/post/1004/

بود ولی شما  از لینک پایین استفاده کنید...بعدش هم یه صلوات درست و حسابی و به قول همه محمّدی برای سلامتی امام زمان بفرستید...

اگر هم راه دستتون باز بود برای حمایت از این مداح ارزشمند نسخه ی اصلی آلبوم"شیدایی" رو تهیه کنید...بالاخره کلی زحمت کشیده شده من باب تهیه ی این آلبوم ارزشمند...

تمام اراک هاش هم به قدری قشنگه که مطمئن باشید با یک بار گوش دادن ولش نمیکنید...تراک اول و آخر این آلبوم مربوط به امام زمان میشه...

تراک بعدی برای امیرالمومنین هست.

تراک بعدی برای مصیبت ایّام فاطمیه که یه زمانی نوای وبم بود...

تراک بعدی اش برای حضرت زینبه...وااااااااااااای این تراک فوق العاده است...فـــــــــــــــــــــوق العاده حتما براتون میذارمش...

اینجوری شروع میشه:

ای هلال شب زینب چی شده که در خسوفی؟

زیر ابر خون نشستی روی نیزه های کوفی

قاری نیزه نشینی روی نی زخمی ترینی

توی این شهر نامحرم ما رو بی پناه میبینی...

وای امون از دل زینب وای امون از دل زینب ...

من عــــــــــــــــــاشق تراک 4 هستم که برای حضرت زینبه...

بعدش برای حضرت رقیه خاتونه...

بعدی اش برای حضرت علی اصغره و من حاضر نیستم دوباره این تراک جانسوز رو گوش بدم...هرگز...


یه جمله ای که واقعا جگرمو میسوزونه تو این تراک اینه:

کودکی که شیش ماه داره،تازه دندون درمیاره...نه اینکه حرمله داغ تو رو رو دلم میذاره...

چنان این تکه با سوز خونده میشه که از شدت غم نمیتونید سرجاتون بشینید...

تا اینجایی که یادم میاد همین هاست...

آخه چند ساله که گوش ندادم...

با خریدنش پشیمون نمیشید...

اگر احیانا پیدا نکردید پاساژ مهستان تو انقلاب زیاد می فروشه...

روح خانم آقای خلج شاد...برای شون یه صلوات هدیه کنید...



Download